LAŠIŠA SU SMIDRAIS

Lašiša su smidrais

Lašiša – tai žuvis, kurią, mano manymu, pamėgti yra itin lengva, o dar puikiau tai, jog ją ruošiant galima įdėti minimaliai pastangų ir virtuvėje praleisti trumpą laiko tarpą. Nepamirškite, jog žuvis gali būti ne tik visiškai iškepta, bet ir vidutiniškai, todėl neišsigąskite, jei viduryje pamatysite daugiau rausvos spalvos.

Mums prireiks:

  • Lašišos filė 2 gabalėlių
  • Smidrų 1 ryšulėlio ( iki 12 vnt.)
  • Aliejaus
  • Provanso žolelių 1 a.š.
  • Druskos 1 a.š.
  • Pipirų 1 a.š.
  • Persilado 1 a.š.
  • Citrinos ½ vnt.

Gaminimas:

Provanso žoleles, ½  a.š. druskos, ½  a.š. pipirų ir persiladą sudedame į vieną indelį ir gautu prieskonių mišiniu ištriname lašišos filė gabaliukus ir užspaudžiame citrinos sulčių. Orkaitę įkaitiname iki 120 laipsnių ir dedame žuvį kepimui 25 – 30 min. Lašišai likus kepti 6 min. įkaitinkite keptuvę, įpilkite aliejaus ir pakepkite smidrus su likusia druska bei pipirais. Smidrus kepkite tol kol iškeps lašiša (svarbu, kad jų neperkeptumėte, nes nebeliks traškumo). Viskas!

O dabar… Skanaus! 😉

7 Replies to “LAŠIŠA SU SMIDRAIS

  1. Hello there, I do believe your blog could be having browser compatibility issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Apart from that, great site.

  2. One thing I would really like to discuss is that weightloss program fast is possible by the correct diet and exercise. Ones size not just affects appearance, but also the entire quality of life. Self-esteem, depressive disorders, health risks, as well as physical skills are afflicted in weight gain. It is possible to just make everything right but still gain. Should this happen, a problem may be the perpetrator. While excessive food and not enough workout are usually guilty, common medical conditions and key prescriptions can certainly greatly increase size. Kudos for your post in this article.

Leave a Reply